23 svibnja 2011

Marketing seminar


U prostorijama Olimpijskog muzeja od 19. do 21. maja 2011.godine održan je Marketing seminar pod pokroviteljstvom Međunarodnog olimpijskog komiteta.

Seminar su otvorili i zaželjeli uspješan rad učesnicima predsjednik OK BiH prof.dr. Izet Rađo i pomoćnik ministra Federalnog ministarstva kulture i sporta g-din Mustafa Demir.

Seminar je obuhvatio osnove sportskog marketinga, a sudionici su bili u prilici slušati predavanja na temu: kako dobiti sponzora, trendovi u sportskom marketingu, mediji i sport, planiranje, priprema ugovora sa primjerima, rad sa sponzorima i realizacija ugovora, proces evaluacije i priprema evaluacijskog izvještaja, ambush marketing. Sudionici su upoznati sa primjerima aktivnosti sponzora, te sportskih organizacija.
Pored predavanja učesnici su u okviru seminara i praktično vježbali nove strategije i tek usvojeno marketinško znanje.

Uvjerenja smo da je ovaj vid edukacije pomogao u unaprijeđenju i olakšavanju načina sticanja finansijskih stedstava. On je dio nastojanja Međunarodnog olimpijskog komiteta u saradnji sa OK BiH da omogući kvalitetnu edukaciju u svrhu promocije sporta na cijeloj teritoriji BiH.

O predavaču:
Damjan Pintar je dugogodišnji saradnik i predavač Međunarodnog olimpijskog komiteta. Obnašao je funkciju direktora za marketing Olimpijskog komiteta Slovenije, a trenutno je izvršni direktor prestižne slovenačke firme Unitur.

Učesnici na seminaru

 ********************