29 veljače 2008

Sa samo 17 ragbi trener

Mada vise ne moze da igra ragbi zaljubljenik iz Ipsvica Klajv Bel otkriva novo poglavlje u ragbiju za druge mlade igrace postajuci trener volonter.

Klajv je clan Ipsvic Ragbi Kluba i student u Ipsvicu. On ima ljubav prema ragbiju koja je pocela cim je prvi puta uzeo u ruke ragbi loptu u osnovnoj skoli. Problemi sa njegovim ledjima su ga sprijecili da se dalje bavi ragbijem kao igrac, ali cim je prestao da igra, odlucio je da postane trener volonter.

Mada ima samo 17 vec je zaradio "Trener nivoa 1" trenersku kvalifikaciju i uz podrsku kluba on vec gleda da ide dalje kroz slijedece nivoe.

Klajv takodje ucestvuje u "Korak u sport samo za mlade", struktuisani program koji pomaze mladima da razviju svoje liderske vjestine kroz sport i volontirajuci u lokalnim zajednicama.

Rezultati

Sportski klubovi ovise o predanim trenerima volonterima kao sto je Klajv. To je narocito inspirativno za mlade igrace da vide trenere njima pribliznih godina. I zaista, slijedece godine Klajv ce biti pomocni trener mladima-njegovoj starosnoj grupi.

“Radujem se sto cu trenirati svoje prijatelje” kaze Klajv. "Mnogo sam naucio o vjestinama i tehnikama na kursevima kao i o opstoj bezbjednosti i fizickoj pripremi". Ne samo da je Klajv inspirativno posvetio svoje vrijeme klubu nego je takodje pomagao juniorski ragbi na nedavnim Igrama mladih u Safolku.

"Nije vazno sto ja vise ne igram. Ragbi je moja ljubav i ja volim pomagati druge kada je ova igra u pitanju. Moje su ambicije treniranje tima mladih, voditi ih kroz sezone i gledati kako se razvijaju - to bi bio moj posao iz snova !"

* * * * * * * * * *